اهدا کتاب به کتابخانه آیت الله عطاردی قوچان

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان , به همت رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان بیش از 2000 جلد کتاب به ارزش بیش از 220000000 ریال از کتابخانه ملی و کمک خیرین به کتابخانه تازه تاسیس آیت الله عطاردی قوچان اهدا  گردید.

 

قاسمی با اعلام این خبر گفت: کتابخانه آیت الله عطاردی قوچانی که در شهریور سال 1397 افتتاح گردید در حال حاضر 3830نسخه کتاب و 509عضو فعال دارد و با توجه به استقرار آن در منطقه مسکونی و استقبال اعضا از کتابخانه  کمبود منابع آن به شدت احساس می گردد.

 با پیگیری های انجام شده برای رفع کمبود منابع در سال 98 حدود 1500نسخه کتاب  به ارزش ریالی 200میلیون ریال از کتابخانه ملی دریافت گردید که تا حدودی کمک شایانی به افزایش منابع این کتابخانه داشت .

قاسمی افزود: از محل کمک خیرین مبلغ 20میلیون ریال کمک هزینه خرید منابع برای کتابخانه آیت الله عطاردی قوچانی(ره) جذب گردید که پس از اخذ مجوز خرید منابع برای این کتابخانه صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است که از زمان افتتاح کتابخانه تا کنون،کتابداران کتابخانه آیت الله عطاردی با پیگیری های خود موفق به دریافت تعداد زیادی کتاب اهدایی از سوی شهروندان و اعضا کتابخانه شده اند که بر غنای منابع کتابخانه آیت الله عطاردی قوچان افزوده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.