به همت کتابداران کتابخانه آیت الله عطاردی برنامه های متنوع فرهنگی در بخش کودک کتابخانه آیت الله عطاردی قوچان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قوچان،به همت کتابداران کتابخانه آیت الله عطاردی قوچان برنامه های متنوع فرهنگی در بخش کودک کتابخانه آیت الله عطاردی قوچان  برگزارشد.

محمدیان مسئول کتابخانه آیت الله عطاردی قوچان گفت: با توجه به این که تعدادی زیادی از اعضای فعال کتابخانه آیت الله عطاردی قوچان کودک و نوجوان هستند با هدف ایجاد فضای شاد و فرح بخش برای کودکان برنامه های متنوع فرهنگی در بخش کودک کتابخانه اجرا می شود.

برگزاری جلسه قصه گویی از کتاب قصه هایی از بانو،جمع خوانی کتاب کرامت عفو توسط اعضا کودک کتابخانه،برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای از جمله این برنامه های اجرا شده در هفته گذشته است.

برگزاری کارگاه کاردستی که هر هفته پنج شنبه در بخش کودک کتابخانه برگزار می شود با استقبال گرم اعضا کودک مواجه شده است .در کارگاه کاردستی این هفته با موضوع کتاب،کودکان کتابهایی ازجنس مقوا ساختند ،برای آنها قصه ای تا نیمه آن  خوانده شد و آنها  با تخلیشان قصه را ادامه دادند و در کتابی که درست کرده بودند نوشتند.

 در راستای آشنایی کودکان با فضای کتابخانه ،بازدید مهد کودک لبخند آرش از کتابخانه آیت الله عطاردی صورت گرفت در این بازدید  ضمن  قصه گویی برای کودکان و آشنایی کودکان با کتابخانه و نحوه عضویت در آن وچگونگی  استفاده از منابع کتابخانه ،همه کودکان مهد عضو کتابخانه شدند.

برنامه های هفته کتاب کتابخانه آیت الله عطاردی به روایت تصویر

کارگاه کاردستی

بازدید پیش دبستانی بعثت

بازدید مهد دنیای شادی

برگزاری مسابقه نقاشی 

تست روانشناسی برای کودکان

قصه گویی

نشست کتابخوان مدرسه ای